...vidste du, at når du lejer
beboerhuset kan du gratis
låne en router, som du blot
sætter i stikkontakten, så
har du WiFi net i huset... |
Netværksnavn/password
fremgår af routeren
|
Leje af beboerhusets selskabslokaler
De to selskabslokaler og gæsteværelset kan kun lejes af beboere i Klostervangen. Du bør højst bestille selskabslokale et halvt år, før du skal bruge det.
|
Siddeplads og service * til |
Pris |
Stueetagen |
ca. 50 personer |
kr. 1000 + depositum kr. 500 |
1.sal |
ca. 25 personer er ikke klar endnu |
kr. 600 + depositum kr. 300 |
Gæsteværelset |
2 * enkeltseng + 2 * køjeseng = 4 pers. er ikke klar endnu |
kr. 50 p. døgn (intet depositum) |
* Service omfatter bl.a.:
- Ølglas, vandglas, hvid- og rødvinsglas samt snapseglas,
- Knive, gafler, skeer, teskeer,
- Dybe-, flade- og deserttallerkner,
- Fade og skåle,
- "ta'-ting" og grydeskeer.
- Gryder, potter og pander,
- Kaffemaskine og thermokander...
Bestyrer
Bestyrer for Klostervangens beboerhus er bestyrelsesmedlem Per Ohms, telefon 42 24 39 81.
Sådan gør du
Download og se video-
instruktion på 4½ min.
- i mp4 - format
- i webM - format
- i ogv - format |
- Du kan reservere selskabslokalet her på Klostervangens digitale kalender
- eller du kan henvende dig til beboerhusets bestyrer personligt eller pr. mail,
- eller du kan møde personligt op på bestyrelseskontoret 1. mandag i måneden 18.30 - 19.30.
- Derefter indbetaler du depositum ved bankoverførsel til
Reg.nr. 3627
Kontonr. 8984115
senest 3 dage efter reservationen.
[Såfremt faciliteten er ledig, men der er mindre end 3 tre uger til anvendelse betales
depositum og lejen straks ved reservationen]
Husk at anføre dit betalings-ID for reservation på din indbetaling!
- Når du har indbetalt depositum, modtager du en elektronisk kvittering.
Det betyder, at din reservation nu er gyldig. Du kan kontrollere det ved at se at teksten i kalenderen er grøn.
- Senest 21 dage før du skal bruge selskabslokalet, skal du indbetale lejen.
Det foregår via bankoverførsel til Reg.nr. 3627 Kontonr. 8984115.
Husk at anføre dit betalings-ID for reservation på din indbetaling!
- Dagen før du skal bruge lokalet får du udleveret nøglen af bestyreren. Du aftaler selv afhentning og aflevering af nøgle med bestyreren.
- Nøgler leveres tilbage samme dag, som dit lejemål udløber, såfremt ikke andet er aftalt.
Tidslinje
Senest en måned før anvendelsen |
_ |
Senest 3
dage efter reservationen |
_ |
Mindst 21
dage før anvendelsen |
_ |
Dagen før
anvendelsen |
_ |
På dagen for
anvendelsen |
_ |
Dagen efter
anvendelsen |
_ |
Senest 14 dage efter anvendelse |
^ |
|
^ |
|
^ |
|
^ |
|
^ |
|
^ |
|
^ |
Book stue eller 1. sal på online
kalenderen
|
|
Indbetal depositum
som bankoverførsel
(Husk at anføre dit
betalings-ID!)
|
|
Indbetal den resterende del af lejen som bankoverførsel
(Husk at anføre dit
betalings-ID)
|
|
Afhent nøgle og kontroller at inventar og service er som det skal være
|
|
Nyd dit arrangement!
|
|
Ryd op og rengør, jf. nedenstående regler
|
|
Dit depositum tilbagebetales
såfremt huset er afleveret i sømmelig stand
|
Regler for leje af selskabslokalerne
- Det er kun beboere med adresse i Klostervangen, som kan leje selskabslokaler eller gæsteværelse.
- Lejer er ansvarlig for lokalet i hele den udlejede periode. Det gælder også skader, som er forvoldt af gæster.
- Af hensyn til naboer skal vinduer og døre holdes lukket for at undgå unødig støj. Høj musik skal dæmpes senest kl. 22.30 på søn- og hverdage og 24.00 på fredage og lørdage. Vinduer og døre skal være lukkede når der spilles høj musik af hensyn til naboer.
- Det er ikke tilladt at anvende grill udenfor beboerhuset eller i gårdhaven, der henvises til grillplads ved haven mellem blokkene.
- Flaget skal hales ned senest ved solnedgang, såfremt der flages.
- Hvis der er selskab i stueetagen, så må der ikke spilles høj musik eller danses på 1.sal.
- Der skal generelt vises hensyn, og henstillinger fra bestyrelsesmedlemmer skal ufortrødent efterkommes.
- Såfremt lejer forvolder skade på lokaler eller på inventar, eller hvis oprydning eller rengøring er utilstrækkelig, så bliver et beløb fratrukket depositum til udbedring af dette. Hvis depositum er utilstrækkeligt til at bringe lokalerne i samme stand, hæfter lejer for det fulde beløb.
Vis hensyn - hold beboerhuset røgfrit!
Det er dit ansvar:
Faciliteterne skal afleveres i sømmelig stand, dvs. ryddelige og rengjorte, men slut-gulvvask er inkluderet i lejen.
Du skal selv medbringe karklude/skuresvampe, viskestykker og gæstehåndklæder til toiletterne.
Køkken:
- Opvaskemaskinen skal tømmes efter opvask og sien skal rengøres,
- Service mm. stilles rengjort på plads i skabe,
- Køleskab tømmes og rengøres,
- Komfur + ovn rengøres,
- Skraldespand tømmes (i grøn container i haven - skraldeposerne skal lukkes/bindes!)
- Køkkenborde aftørres.
- (evt. ituslået / ødelagt service stilles på køkkenbordet)
Opholdslokaler:
- Almindelig oprydning,
- Hvis møblerne har været flyttet om, stilles de på plads (som da du overtog huset),
- Borde og vandrette overflader aftørres,
- Gulvene fejes.
Toiletter:
- Al affald, madame-poser, mv. smides i den grønne container i haven,
- Gulvene fejes og evt. spild tørres op,
- Toiletter og håndvaske vaskes/aftørres.
Afdelingsbestyrelsen
... træffes den 1. mandag i måneden fra kl. 18.30 til 19.30 på afdelingsbestyrelsens kontor, Langelandsgade 52a, 1. sal eller pr. mail til bestyrelsen.
Sidst opdateret 31. marts 2015, kl. 16:10
af Anders T. Nielsen
|