Referat fra bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2024-11-25 | ||
Dagsorden Suppleant: Afbud: Connie Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Bestyrelseslokalet i beboerhuset Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
|||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
||
1. Godkendelse af referat fra møde 2024-10-28 |
1. Godkendt |
||
2. Formanden orienterer: |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
||
a. Status på de 11 spørgsmål til Jan og Danny? Per har skrevet til dem. Affaldsplads i LLg, Sækkevogn, Leje af kælderrum, Spike-ball forbudt skilte, Algebelagte havemøbler, Snavset underkælder, rengøring af indgangspartier Pudsning af indgangsdørenes vinduer, Dårlig rengøring af udearealer, Gennemgang af cykelkælderne og rengøring af postkasser. |
a. Mangler stadig svar fra Danny
- Anni har fejet i hele Klostervangs området |
||
b. Status mhp ekstra ord. afdelingsmøde: Hvor langt er vi? - Oplæg fra Jan ang. ral-farver i badeværelser, lejligheders træværk og vægge og altaner, - udformning af standarder for lejligheder og altaner - Priser på små lamper ved LLGs P-plads
c. Status på - Nyt cykelskur- er der lås på? v.Per - Hegnet ved multibanen v. Per - Tilgroede lamper ved nedkørslen til Llg´s p- plads v. Alex - Huller i nedkørslen til Llg´s P-plads - Fliser rundt om bommen ved Gg´s p-plads v. Per - Brandinstruks v.Per - Renovering af indgangspartierne v. Alex. - Flytning af motionsting og indkøb af nyt løbebånd v/Per + Alex v. Per og Alex. Søndag d. 1 december kan det måske lad sig gøre. |
b. Status mhp ekstra ordinært afdelingsmøde - Ingen svar fra sidste forespørgelse. Per rykker igen
- Der er meget mørkt på Llgs P-plads, så måske flere og bedre lamper
c. Status på - Afventer stadigt - Er ved at blive sat op - Er klippet fri - Kun halvdelen af huller er repareret. Per rykker - Fliser en lagt - Brandinstruks: Er lavet. Skal bare omdeles - Afventer - Den 1/12-2024 flyttes motionstingene
|
||
d. Planlægning af afd. mødet, Se mail fra Katrine Just - Den 7/4-2025: Budgettet fremligger - Budgetmøde den 22/4-2025 . Afd. møde den 5/5 - 11/6- 2025: Hvor?, Hvem er på valg?, Dirigent? Fremlæggelse af budgettet (Helle fra økonomi) |
d. - Budgettet foreligger den 7/4-2024 - Budgetmøde den 22/4-2024 kl 17.00 - Afd møde planlægges i Hotel Scandic fredag den 9/5-2025 ( Lokale og spisning er bestilt) Tilmelding pga spisning kl 17: Indtjekning Kl 17.30-18-30 Spisning Kl 19.00: Afd, møde På valg: Per, Connie, Steen og Jesper |
||
d. |
|
||
e. Hvad stiller vi op med tøjstativerne (Tillidsstativer)? |
e. Et punkt til afd. møde |
||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
||
a. Grønne områder og rengøring. v./ Bentha |
a. Anni holder det grønne område pænt og rent - Rengøring: Fungerer efter hensigten - "Miljø og Energi-gruppen" har nedlagt sig selv. Således har vi ingen til at holde orden i "byttecentralen. Byttecentralen tømmes og lukkes for Klostervangens beboere. Tages op til afd. mødet, om Byttecentralen helt skal nedlægges og omdannes til 2 parkeringspladser |
||
b. Økonomi v./ Per - status på regnskabet på beboerbanko og hvor mange deltog, samt udformning af en huske seddel til næste år. v. Alex, Per og Lene. - Ansøgning om 6000kr til et morgenmads-arrangement v/ Alex - Ansøgning om en forlængerledning til mikrofon (Julebanko) v/Alex - Er den nye råderet 40/60 lovlig? |
b. Økonomi: - 52 deltagere og budget på ca 11.000kr. God dag og aften.
- Tages op igen. - Godkendt - Ja
|
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - overdragelse af udlejningen af 1.salen til AAB hvornår kan det ske? v. Per - Der skal tænkes en ny køkken løsning omkring ny opvasker og håndvask. v. Per - indkøb af Bordfodbold til Billard rummet kig om der er tilbud denne uge. v. Per |
- Udlejning. Der arbejdes på sagen - Per Kontakter Danny ang en løsning på opvaskeproblemet. - Per Køber |
|
|
d. Motion lokale, der er tilbud i denne uge, så får Danny til at indkøbe Motions cykel. v. Per |
d. Per kontakter Danny. Der skal laves en aftale med et firma, om eftersyn af motions redskaberne |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
|||
a. Hjemmeside |
a. Der arbejdes stadigt. |
||
b. YYY |
|
||
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
||
a. Der er dialog møde d. 26 nov og d. 3 december hvem deltager. |
a. Per og Lene deltager i mødet den 3. dec. ang "Økonomi og budget" |
||
b. Øvrige |
|
||
6. Kontortid, mandag 2025-01-06 kl. 17.30 Varetages af alle bestyrelsesmedlemmerne. Alle
|
6. Kontortid: Ændring: Gælder fra 1. januar 2025 Bestyrelsesmøder ændres til den første mandag i måneden kl 18.00-21.30 Kontortid for beboere ændres til den første mandag i måneden kl 17.30-18 |
||
7. Eventuelt. |
|
||
a. Hvor mange deltager i Julefrokosten den 13/12-2024? |
a. 10 personer deltager |
||
b. |
|
||
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |