Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-11-25

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Jesper, Jytte,  Lene, Per, Steen

Suppleant:

Afbud: Connie
...

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslokalet i beboerhuset

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle 
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

1. Godkendelse af referat fra møde 2024-10-28

 

2. Formanden orienterer:

 

    a. Status på de 11 spørgsmål til Jan og Danny? Per har skrevet til dem.

    Affaldsplads i LLg, Sækkevogn, Leje af kælderrum, Spike-ball forbudt skilte,

    Algebelagte havemøbler, Snavset underkælder, rengøring af indgangspartier

    Pudsning af indgangsdørenes vinduer, Dårlig rengøring af udearealer,

    Gennemgang af cykelkælderne og rengøring af postkasser.

 

    b. Status mhp ekstra ord. afdelingsmøde: Hvor langt er vi?

   - Oplæg fra Jan ang. ral-farver i badeværelser, lejligheders træværk og vægge og altaner,

    - udformning af standarder for lejligheder og altaner

    - Priser på små lamper ved LLGs P-plads

 

 c. Status på

     - Nyt cykelskur- er der lås på?  v.Per

    - Hegnet ved multibanen v. Per

    - Tilgroede lamper ved nedkørslen til Llg´s  p- plads   v. Alex

     - Huller i nedkørslen til Llg´s P-plads

    - Fliser rundt om bommen ved Gg´s p-plads   v. Per

    - Brandinstruks   v.per

    - Renovering af indgangspartierne      v. Alex.

    - Flytning af motionsting og indkøb af nyt løbebånd    v. Per og alex     søndag d. 1 december kan det måske lad sig gør.

 

    c. Planlægning af afd. mødet, Se mail fra Katrine Just

    - Den 7/4-2025: Budgettet fremligger

    - Budgetmøde den 22/4-2025

    . Afd. møde den 5/5 - 11/6- 2025: 

       Hvor?, Hvem er på valg?, Dirigent?  Fremlæggelse af budgettet? 

 

    d. 

 

    e. Hvad stiller vi op med tøjstativerne (Tillidsstativer)?

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Grønne områder og rengøring. v./ Bentha

 

    b. Økonomi v./ Per

    - status på regnskabet på beboerbanko og hvor mange deltog, samt udformning af en huske seddel til næste år.   v. Alex, Per og Lene.

    - Ansøgning om  6000kr til et morgenmads-arrangement v/ Alex

    - Ansøgning om en forlængerledning til mikrofon (Julebanko) v/Alex

    - Er den nye råderet 40/60 lovlig?

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per    

    - overdragelse af udlejningen af 1.salen til AAB hvornår kan det ske? v. Per

    - Der skal tænkes en ny køkken løsning omkring ny opvasker og håndvask.   v. Per

    - indkøb af Bordfodbold til Billard rummet kig om der er tilbud denne uge.   v. Per

 

 

    d. Motion lokale, der er tilbud i denne uge så får Danny til at indkøbe Motions cykel.   v. Per

   

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 
    a. XXX

 

    b. YYY

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Der er dialog møde d. 26 nov og d. 3 december hvem deltager.

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 2025-01-06 kl. 18.30 - 19.30,

    Varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Bestyrelseslokalet

    

 

7. Eventuelt.

 

    a. Hvor mange deltager i Julefrokosten den 13/12-2024?

 

    b. 

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]