Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

  

Referat fra bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-09-30

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Lene, Per, Jytte, Jesper

afbud: Karen og Steen

Suppleanter: Conny 

..

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslokalet, beboerhuset

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. Godkendelse af referat fra møde 2024-08-26

 1. Godkendt uden kommentarer

2. Formanden orienterer:

 

    a. Planlægning af det ekstra ord. afd. møde  nr 2: 

      1. Ralfarver

    2. Standarder for aflevering af lejligheder og altaner

    3. Pris overslag på små lamper på Langelandsgades parkeringsareal

    4. Helhedsplan omkring de grønne områder

        Hvornår og hvor?

 Vi skal have planlagt et møde med Jan B., Danny M og Hans Nygård. Per kontakter.

    b. Ønske om en cykelsliske på trappen ned til kælderen med genbrugen og BKK./ Alex

 b. Alex kontakter Danny mhp montering af en cykelsliske til kælderen.

    c. Status på:

                         1) Lys og fliser i det nye cykelskur, v. Per

                         2) reparation af huller i nedkørslen til Langelandsgades parkering v. Per

                         3) Løbebånd til motionsrum (er det ikke nyt, det løbebånd der er i                                motionsrummet)

                         4) Fortorvet- hvad med det? også ved rampe mod Langelandsgade

                         5) Affaldsplads, Langelandsgade. Hvor langt er vi? Og hvor? / Alex

 Status:

1. Cykelskurslås bestilt. Lys og fliser forventes klargjort om ca 3 uger

2. Huller repareres med kold asfalt snarest

3. Løbebånd købes, ca pris 17.000kr

4. Fortovet på nedkørslen til Llg tages med til markvandring

5. Affaldsplads i Llg tages ved næste møde, hvor Danny deltager

6. Lamper på nedkørslen ttil Llg er stadig tilgroede. Klipning bestilles

7. Hegn mellem multibane og legeplads sættes snart op

8. Hovedrengøring af trappeopgange bestilles på DV skema med 1 gang årligt

9. Fjernelse af et stk af vejbumperne så cyklister kan cykle hen af Llg´s parkering afventer til næste afd. møde

10. Ang. motoriseret sækkevogn foreslår Danny: Depositum 500kr plus lejekontrakt. Sækkevognen koster 25.000kr.

11. Vinduesvask forventes påbegyndt den 9/10-2024

12. Leje af kælderrum til ex opbevaring af møbler ved gulvafhøvling. Bookes som festlokalet. Depositum 300kr og daglig leje 25kr i max 30 dage.

13. Pga ødelæggelse af vores græsplæne ved spilball- spil, ønskes der opsat et skilt med "Spikball forbudt". Per kontakter Danny

    d. møde med Hans Nygaard og Danny Markvandring. hvornår kan folkens? v. Per

 d. Ønskes møde med Hans og Danny planlægges til torsdag den 10/10 eller fredag den 11/10, formiddag

    e. Orentering omkring sagen med vinduerne. v. Per

 e. Vask af vinduer i blokkene påbegyndes den 9/10-2024

- Der arbejdes videre med vinduesproblemerne fra AABs side

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Grønne områder og rengøring. v./ Bentha

    - Manglende rengøring af ovn og køle/frys-skabe i beboerhuset. Noget som Tina skulle ordne med de ekstra timer

a. E og M ønsker et møde med Gartner Anni og bestyrelsen ang helhedsplanen for det grønne område

- Tina er blevet gjort opmærksom på problemet og retter op. 

    b. Økonomi v./ Per

 

    1. Aktivitetsgruppen ansøger om 300kr som startskud på foredrag den 9/10

    2. Beboerhusgruppen ansøger om 15.000kr til billede, planter, potter til planterne o.a. til beboerhuset

    3. Beboerhusgruppen søger 2000kr til fernisering af udstillingen i store festsal.

    4. Ansøgning om 15.000kr til juleafslutning og banko. Skal det holdes i november?

    5. Jørn og Lene ansøger om 500kr til drikke til hjertestarter kursus

        

 b. Økonomi

Der blev brugt 22.600kr til voksenudflugten

1. Aktivitetsgruppen gokendes for 1000kr til diverse 

2. Beboerhusgruppen godkendes med 15.000kr til diverse indkøb til beboerhuset

 

3. Fernisering godkendes med 2.000kr som et engangsbeløb

4. Juleafslutning og banko godkendes med 15.000kr

5. 500kr godkendes til hjertestarter kursus

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per

    - 1 salen status på at overgå til AAB.

 c. Den store festsal er jævnligt udlejet og bruges flittigt i hverdagene af frivillighedsgrupperne.

- Kan nu lejes gennem AAB

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 
    a. arbejdet forsætter

 

    b.

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Repræsentantskabsdag den 5/10-2024. Hvem deltager?

       -  Repræsentantskabsmøde den 14/11-2024 . Hvem deltager

 a. Lene, Bentha, Jytte, Per

    - Repræsentantskabsmøde den 14/11 kl 18.00

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 2024-10-07 kl. 18.30 - 19.30, varetages Best. medlemmer

    Jytte og Bentha.

    Samme tidspunkt som fernisering i den store festsal.

    

 

7. Eventuelt.

 

    a. Julefrokost hvor og hvornår hvis vi skal afsted?

 Den 13/12-2024 

    b. ...

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]