Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2024-08-26 | |
Dagsorden Gæster: Danny Suppleanter: Conny Afbud: Jytte, Jan og Steen Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Bestyrelseslokalet, Beboerhuset Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
||
:
|
Aktioner: Hvem, hvor xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
Punkter til Danny og Jan 1. Status. Renovering af storskraldsområde ved Grønnegade blokkens gavl + storskraldsområde i Langelandsgade. 2. Bliver der specifikke pladser til opladning af el-scootere, el-ladecykler og el-cykler i det nye cykelskur? Kan der laves et system, således at beboerne ikke bare "kaster" cyklerne ind i skuret og derved spærrer for hinanden ( ex cykelstativer oa.) hvordan går det med belægningen hen til det nye cykel skur, dør lås til dørene og el arbejde inde i skuret. 3. Møde om RAL farver i badeværelser, lejlighedens vægge og træværk og altaner. 4. Udformning af standard for for lejligheder og altaner ved fraflytning 5. Svar på tests fra blokkenes facade-vinduer? Hvem ved hvad? - I år 2023 blev der kun vasket vinduer 1 gang. Får vi så vasket vinduer 3 gange i 2024. - Status på vinduespudsning af beboerhusets vinduer 6. Bliver hullerne i nedkørslen til Langelandsgade blok lavet før vinter? 7. Pris på små lamper ved trapperne på Langelandsgades parkerings-areal? 8. Er de overgroede lamper ved nedkørslen fri-klippet? 9. Motoriseret sækkevogn til flytning afmøbler på trapper. Hvor skal den stå? Hvordan administreres leje af sækkevognen? 10. Renovering af indgangspartier. Hvordan kan dette gribes an? 11. Leje af kælderrum ( et nedlagt strygerum i hver blok) ved ex gulvafslibning i lejligheder. Briklås og booking af en periode på 1-5 dage. Kan man booke rummet som man booker vasketider? 12. Rindende vand fra Grønnegade-blokkens depotrum ved nr 123 til parkeringsplads. Kan der gøres noget? 13. Evaluering af "grønne område helhedsplan" med gartner Anni. 14. Hovedrengøring af trappeopgange. Status 15. Placering af Samsøgades opbevarings-container ved fodboldbanen 16. Hovedrengøring af trappeopgange |
||
1. Godkendelse af referat fra møde 2024-06-24 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Planlægning af ekstra ordinært afd. møde nr. 1 rt Inddækning af generende tagrør |
Afholdes onsdag den 4/9-2025 |
|
b. Planlægning af ekstra ordinært afd. møde nr 2 rt 1. ralfarver 2. standarder for syn af lejligheder og altaner 3. Pris på små lamper på Langelandsgades parkeringsareal 4. helhedsplan omkring de grønne områder, kan vi nå det? |
|
|
c. Brandinstruks: Status? |
|
|
d. Reduktion af parkeringspladser. Er det noget for afd. 25? MHs mail fra 23/8-2024 |
|
|
e. skal vi prøve at lave et område til spikball nede på græs plænen? |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Grønne områder og rengøring. v./ Bentha og Karen - Hvordan går det med Tinas rengøring? Har hun gjort ekstra rent, som aftalt og kan hun bruge de 8 timer, hun har nu? |
|
|
b. Økonomi v./ Per - gril beboerhygge hvordan gik det? de 5000kr som de søgte om holdte, de kom lidt over budget pga rigtig mange tilmeldte i forhold til hvad med regnede med. |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - vi skal have fundet ud af hvad vi skal med de extra stole og bord der er til overs? - bordfodbold som Per gav til beboerhuset er gået i stykker, skal vi have et nyt eller? |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. XXX |
|
|
b. YYY |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB |
|
|
b. Øvrige |
|
|
6. Kontortid, mandag 2024-09-02, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne
|
|
|
7. Eventuelt. |
|
|
a. Birthe vil gerne have det gamle bord, der står i dukkerummet i Llg kælderen. Er det ok? v/ Lene |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |