Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-06-24

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Lene, Per, Jytte,  Jesper,

Gæster:

Suppleanter: Conny og Steen

Afbud: Danny Madsen, Karen
...

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslokalet, beboerhuset

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Spørgsmål til Danny:

1. Pris på bøgehæk ved Langelandsgade. 33.500 kr

2. Renovering af storskraldsområde ved Grønnegade blokkens gavl. Status? plus storskraldsområde i     Langelandsgade. Status?

3. Bliver der specifikke pladser til opladning af scootere , el-ladecykler og el-cykler?

4. Møde om RAL farver i badeværelser, lejligheders vægge og træværk og altaner. Udformning af standarder for     lejligheder og altaner ved fraflytning (Jan Bojsen er ansvarlig).

    Ting til ekstra ordinært afd. møde i i efterår 2024.

5. Bliver hullerne i nedkørslen til Langelandsgade blok lavet før vinter?

6. Oprettelse af gæsteværelse i Grønnegade blokken. Er den lagt helt død?

7. Pris på små lamper ved trapperne på Langelandsgades parkering? 

    Ting til ekstra ordinært afdelingsmøde

8. Får vi fri-klippet de overgroede lamper ved nedkørslen til Llg´s parkering? 

9. Motoriseret sækkevogn til flytning af møbler på trapper. Hvor skal den stå og skal der leje på? Hvordan     administreres dette?

10. Opsætning af fartbump på Langelandsgades parkering?. Hvornår?

11. Renovering af indgangspartier. Hvordan kan dette gribes an?

12. Leje  af kælderrum ved ex gulvafslibning. Briklås og booking af en periode på 1-4 dage Hvordan administreres     dette?

13. Kan vi gøre noget, så beboere kan parkere/ holde en lastbil/vogn med trailer i en kortere periode ved flytning

14. Når en opgave er accepteret og udført i AAB-appen, hvorfor sker der så ikke noget?

 

 

1. Godkendelse af referat fra møde 2024-05-27

 

2. Formanden orienterer:

 

    a. Mødet med Morten Strunge om manglende arbejde.

 

    b. brandinstruks. Er den ok?

 

    c. Qigong opstarter 29/8 kl 17.30-18.30. Sted:  1.sals festsal. Filiz er indforstået med at Fællesspisning kan have         arrangement samtidigt nedenunder.

 

    d. Ansøgning  om at få beboerbladet udgivet hver anden måned med op til 16 blade: 3.000 kr gange 6 = 18.000     kr pr år

 

    e. Marlenes mail: Kan vi hjælpe eller gøre mere til grillarrangementet?

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Grønne områder: Ved bestyrelsen.

    - Markvandring den 3/7. Udarbejde en helhedsplan for det grønne område. Hvem deltager?

    - Rengøring: Tina er endelig kommet på 8/timer/ugentligt. Skal gerne tage ekstra rengøring af ovn, køleskabe,           frysere og komfurer i de stille perioder

    - Hovedrengøring v Bentha

    

 

    b. Økonomi v./ Per

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter:  1. etages festsal er klar til AAB-booking v./Per

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 
    a. XXX

 

    b. YYY

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Fra AAB

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 1/7 kl 18.30 - 19.30, Bestyrelseslokalet. Ved: 

    

 

7. Eventuelt.

 

    a. ...

 

    b. ...

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]