Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-05-27

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Jytte, Karen, Jesper Lene og Per

Gæster: Conny og Steen
...

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslejligheden

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

  

1. Godkendelse af referat fra møde 2024-04-29

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Formanden orienterer:

 

    en. Konstituering af bestyrelsesmedlemmerne:

    Formand

    Næstformand

    Sekretær og referent

    Økonomi

    Udlejning

    It og Hjemmeside

    beboerblad

    De grønne områder

    Miljø & energi

    Pensionister

    Fællesspisning 

    Yoga

    Parkering

    Rengøring

    Andet      

 

    b. Opsamling af forslag fra afd. mødet den 15/5-2024 + opsamling fra mail om ansvarlige i driften.

1. Forslag 1.0: Trukket. Undersøgelse om man kan investere flere solceller/vindmøller.

Ansvarlig: Kim Hansen ansvarlig  

    2. Forslag 1.1: Ændringsforslag vedtaget: M&E har ansøgt om 80.000kr fra Nordeafonden. Hvis pengene bevilges skal Ggs gavlområde renoveres som det første. Træet, der skal plantes må ikke skygge for udsigten for de lejligheder, der har gavlvinduer. Bestyrelsen nedsætter et udvalg bestående af M&E, Det grønne Team og medlemmer fra bestyrelsen. Afslag fra Nordea.       

  Ansvarlig: Jan Bojsen  

 

    3. Forslag 1.2: Vedtaget: Bump på Llgs P.plads  

Ansvarlig: Jan bojsen

    4. Forslag 1.3. Vedtaget. Opsætning af høj hegn ved legeplads 

 Ansvarlig: Jan Bojsen

    5. Forslag 1.4. TrukketBelysning på Llgs P-plads. Beregningerne på opsættelse af lysmaster er forkert. Bestyrelsen ønsker en ny udregning på små lamper, som dem, der stå langs stien i Ggs have. 

 Ansvarlig: Mangler

 Bestyrelsen arbejder videre med dette og kommer med et nyt forslag til næste beboermøde.

    6. Forslag 2.0. vedtaget. Vindfang ved trappe mellem beboerhus og Llgs blokken  

 Ansvarlig: Jan Bojsen

 

    7. Forslag 2.1 Trukket. Ændring af farver på loft, altaner, lister og træværk.  Bestyrelsen tager en snak med driften om farver på diverse steder. På ekstra ordinært afd. møde i efteråret 

Ansvarlig: Bestyrelsen og Jan Bojsen   


     8.  Forslag 2.3. Ændringsforslag vedtaget. Frugttræerne skal stå rundt omkring i Klostervangens grønne område. Samarbejde mellem AABs grønne team, M&E og bestyrelsen   

 Ansvarlig: Jan Bojsen

    9. Forslag 2.4: Vedtaget: De standarder, der allerede er vedtaget for lejligheder i vedligeholdelsesreglementet, skal bruges ved fraflyttersyn.

 Ansvarlig: Jan Bojsen

 

  

    10. Forslag 2.5. Forkastet. Ønske om en høj hæk. Indgår i samarbejdet med M&E, det grønne team og bestyrelsen

 

    11. Forslag 2.6. Ændringsforslag vedtaget. Antal af vasketidsbookninger fra 6 til 4 

Ansvarlig: Jan Bojsen  

 

    12. Forslag 2.7. Trukket. I hvilken stand altanerne skal være i. Bestyrelsen og driften tager en snak om dette og resultatet sendes til afstemning i ekstra ordinært afd. møde i efteråret 

Ansvarlig: bestyrelsen og jan Bojsen

  

    13. Forslag 2.8. trukket. Ændring af farvekoder til brug i lejligheder. Hører under vedligeholdelses reglementet. Bestyrelsen ser på dette sammen med driften. På ekstra ordinært afd. møde i efteråret  

Ansvarlig: Bestyrelsen og Bestyrelsen  

 

    14. Forslag 2.9. Trukket. ændringsforslag til farvekoder på badeværelser. Hører under vedligeholdelses reglementet. Bestyrelsen tager det med driften. til ekstra ordinært bestyrelses møde i efteråret 

Ansvarlig: bestyrelsen og jan Bojsen 

 

    15. Forslag 2.10. Trukket. Ændringsforslag af farvekoder på træværk. hører under vedligeholdelses reglementet. Bestyrelsen tager det med driften. Til ekstraordinært afd. møde i efteråret 

Ansvarlig: Bestyrelsen og Jan Bojsen

    16. Forslag 2.11. Vedtaget. Renovering af indgangs partier

Ansvarlig: Jan Bojsen

    17. Forslag 25.1. Rum til leje til opbevaring af møbler ved vedligeholdelse i lejligheder. Et rum i hver blok.

Ansvarlig: jan Bojsen 

 

    16. Forslag 5.2. Vedtaget. Lån af motoriseret sækkevogn til tung og store møbler. der findes allerede en motoriseret sækkevogn i afdelingen. Hvor skal den stå?  

Ansvarlig: jan Bojsen

 

    c. Marlenes invitation til grillfest i Klostervangen. Se facebookopslag. Hvad vil bestyrelsen bidrage med og hvad siger aktivitetsudvalget? v Per 

 

    d. Forslag om at suppleanter skal med til hver andet best. møde i stedet for hvert tredje v Lene 

 

    e. Forslag fra Birgitte om sanghæfter, Julelys i klostervangen, Fællesdans 

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Det grønne områder. v./ 

        Rundtur i det grønne område med Danny og gartner Anny v Bentha

    b. Aktivitetsgruppen v./

        Ansøgning om betaling af bus til voksenudflugt til Samsø v Jytte

    c. Beboerhusgruppen: 

        Bliver hullerne i loftet lavet? Bliver ødelagte lamper i festsalen repareret? Er der bestilt vinduespudsning     af beboerhusets vinduer?

 

    d. Økonomi v./

- Ansøgning om 5000kr til Marlenes grill-dag.

- Djurs Sommerland turen. 123 billetter solgte og bussen er bestilt.

 

    e. Udlejning af beboerfaciliteter v./

1. sal er næsten færdig, så det kan tilmeldes digital booking.

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 
    a. ændring af forretnings gangen omkring gavepolitik til andre folk end bestyrelsen.

 

    b. YYY

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Tilmelding til Rep møde i juni måned.

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 2024-06-03, kl. 18.30 - 19.30, varetages af

     bestyrelsesmedlemmerne.

   

 

7. Eventuelt.

 

    a. ...

 

    b. ...

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]