Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2024-04-29

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Jesper, Per, Karen, Jytte, Lene

Gæster:
Suppleanter: Steen og Jacob 

Afbud: Conny

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Bestyrelseslokalet i beboerhuset, Langelandsgade 52A

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle
 

 

 

Fra mødet med Kim Hansen:    se mail fra Kim Hansen.

1. Gennemgang af udearealer

2. Må der placeres et toilet- skur til skolen

3. Må de erhvervsdrivende skilte ved indkørslen til Langelandsgades parkering

4. Muligheder for flere parkeringspladser

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. Godkendelse af referat fra møde 2023-03-24

 

2. Formanden orienterer:

 

    a. Afd. mødet: Er alt på plads:

       - Hotellokale; Hotel Scandic, Østergade, 8000 Århus C

       - Mødetid for bestyrelsen: Kl 18. Dirigenten er ligeledes inviteret. Sandwich + sodavand serveres

       - Hvem deltager fra AAB: 

       - Dirigent:

       - Referent:

       - Stemmesedler og dirigentmappe, taxaboner:

       - Indtjekning af beboerne: Ll:                                          Gg.

       - Årsrapport: 

       - Hvem er på valg: Bentha, Lene, Alex og Karen

 

    b. Gennemgang af forslag til afd. mødet

 

    c. Økonomien rt beboerudflugter v Jytte på aktivitetsudvalgets vegne

 

    d. Dørstoppere til terrassedørene v Bentha

        Og andet vi mangler at få udført fra markvandringen bla "fliser ved bom til sti mod Falstergade", 

        Lys ved trappe på Llg´s parkering o.a.        

 

    e. cykel skur skal vi takke ja til forslaget fra Danny som har sendt det på mail.

 

    f. Der er nedsat 2 nye grupper omkring beboerhus og aktiviteter. 

 

    g. Evaluering af helheds planen overfor Alex, Lene, Gitte, Leif og Per. hvad syntes vi?

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha og Karen

 

    b. Økonomi v./ Per

    - budget gennem gang. Hvis vi får det inden mødet.

    - Regnskab til Anita omkring konto 119 ... . det er afleveret over til dem på papirs form.

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per

    - indkøb af møbler til 1.salen.

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 

    a. Vi skal have flyttet alle referater over til AAB. bliver en hård omgang.

    Lene tager gerne tjansen, hvis jeg får lært at føre referater over.

 

    b.

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Fra AAB

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 2024-05-06, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:

   

 

7. Eventuelt.

 

    a. ...

 

    b. ...

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]