Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2024-04-29 | |
Dagsorden Gæster: Afbud: Conny Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Bestyrelseslokalet i beboerhuset, Langelandsgade 52A Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
||
Fra mødet med Kim Hansen: se mail fra Kim Hansen. 1. Gennemgang af udearealer 2. Må der placeres et toilet- skur til skolen 3. Må de erhvervsdrivende skilte ved indkørslen til Langelandsgades parkering 4. Muligheder for flere parkeringspladser
|
Aktioner: Hvem, hvornår? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-03-24 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Afd. mødet: Er alt på plads: - Hotellokale; Hotel Scandic, Østergade, 8000 Århus C - Mødetid for bestyrelsen: Kl 18. Dirigenten er ligeledes inviteret. Sandwich + sodavand serveres - Hvem deltager fra AAB: - Dirigent: - Referent: - Stemmesedler og dirigentmappe, taxaboner: - Indtjekning af beboerne: Ll: Gg. - Årsrapport: - Hvem er på valg: Bentha, Lene, Alex og Karen |
|
|
b. Gennemgang af forslag til afd. mødet |
|
|
c. Økonomien rt beboerudflugter v Jytte på aktivitetsudvalgets vegne |
|
|
d. Dørstoppere til terrassedørene v Bentha Og andet vi mangler at få udført fra markvandringen bla "fliser ved bom til sti mod Falstergade", Lys ved trappe på Llg´s parkering o.a. |
|
|
e. cykel skur skal vi takke ja til forslaget fra Danny som har sendt det på mail. |
|
|
f. Der er nedsat 2 nye grupper omkring beboerhus og aktiviteter. |
||
g. Evaluering af helheds planen overfor Alex, Lene, Gitte, Leif og Per. hvad syntes vi? |
||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha og Karen |
|
|
b. Økonomi v./ Per - budget gennem gang. Hvis vi får det inden mødet. - Regnskab til Anita omkring konto 119 ... . det er afleveret over til dem på papirs form. |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - indkøb af møbler til 1.salen. |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Vi skal have flyttet alle referater over til AAB. bliver en hård omgang. Lene tager gerne tjansen, hvis jeg får lært at føre referater over. |
|
|
b. |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB |
|
|
b. Øvrige |
|
|
6. Kontortid, mandag 2024-05-06, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
|
|
|
7. Eventuelt. |
|
|
a. ... |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |