Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2024-03-25 | ||||
Dagsorden afbud: Lene Gæster: Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Beboerhuset, Bestyrelseslokalet 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
|||||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
||||
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-26 |
|
||||
2. Formanden orienterer: |
|
||||
a. gennemgang af extra ordinær beboermøde. hvad syntes vi, er der noget der kan gøres bedre? |
Emnet blev evalueret og vi syntes mødet havde sine gode og dårlige tidspunkter. vi skal være skarpere samlet. |
|
|||
b. Er vi klar til beboermødet og anbefaling af drirgent til beboer mødet d. 15 maj Rene fra BL. |
Bentha få bestilt dirigent mappen og Lene følger op med Scandic om alt er klappet og klar. |
|
|||
c. cykel skur mail fra Danny omkring skitse tegning. |
Cykelskuret, vejen nivelleret ud, og lys sættes op i forbindelse med cykelskuret. Bestyrelse mangler et billede og mål, får det godkendes, taget skal været et som ikke larmer ved regnvejr, samt sættes regnvands opsamlings tønder op. Mangler pris/økonomien – og farven. Danny kommer med nyt om sagen |
|
|||
d. Vindues Gaten hvor står vi? |
vinduesgate – afventer undersøgelse af vinduer- kommer 11/04-24 5 lejeligheder 107 -109- 111-113 og 56 er der lejligheder hvor vinduerne undersøges. |
|
|||
e.stik kontakter i cykel rummende hvad gør vi? |
Bestyrelsen tager den op næste gang, da der lige var noget vi skal undersøge |
|
|||
f.hovede rengøring af opgangene v. Bentha |
Rengørings kvalitet svinger lidt, hovedrengøring ligger i budgette er normalt omkring maj, Bentha og Karen kontakter Jan omkring det. |
||||
g. information skriv fra AAB ved Morten Homann syntes alle det er i orden? |
Direktøren skriv sendes ud til beboerne. |
||||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
||||
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha og Karen |
gartner går rundt i område og vild med vilje – vil være være fokus området(biodiversitet) insekthoteller mv. 14/04-24 er national skrald opsamlings dag, der sættes opsalg op. |
|
|||
b. Økonomi v./ Per 1. 15 - 20.000kr til nyt løbebånd i motionsrummet. 2. ansøgning fra e og m på 5000kr til div ting de kan bruge i løbet af året. 3. ansøgning fra Per omkring indkøb af stole og bord til 1 salen, vi kan ikke vente. 4. gennemgang af økonomien omkring konto 119, samt at Anita og Irene får gennemgået dokumenterne når AAB har fået rettet fejlene i deres system. |
1) nyt løbebånd godkendes. 2) E&M ansøgning godkendes 3) flere beboere er begyndt at spørge til udlejningen af 1 sal, snarest muligt, det godkendes at købe møbler til 1 sal for 30000 kr, service købes ind til 1 sal 4) Anita og Irene får regnskabet tilsendt af formanden, når tingene er på plads fra AAB. 5) Beboerne aktivitet Shigon godkendes til brug af 1 sal .hver torsdag 17-19. |
||||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per 1. Anderledes service til 1. sals køkken, så service fra stue og 1. sal ikke kan blandes v/ Alex budget 5000 kr måske 2. Ansøgning om at bruge festsal/ 1. sals beboerrum til shigong for Klostervangens beboere hver torsdag fra kl 17-19 v/ Lene på beboer Filiz´s vegne. |
|
||||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
|||||
a. overflytning af mødeindkadelser og referater til AAB´s hjemme side. | Det kommer til at ta lang tid at få lavet, men når tiden er der s´kommer det til at ske. |
|
|||
b. YYY |
|
||||
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
||||
a. Har vi som bestyrelse nogle forslag der skal stilles til beboermødet? - net på multibanen til den anden side? |
Alle vores forslag er sendt ind. |
|
|||
b. Øvrige |
|
||||
6. Kontortid, mandag 2024-04-01, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne,
|
|
||||
7. Eventuelt. |
|
||||
a. ... |
|
||||
b. ... |
|
||||
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |