Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2022-02-26

Dagsorden

Deltagere
:
Alex, Bentha, Per, Jytte, Jesper, Karen, Lene

Gæster:
Danny..

Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00

Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen 
 

 

 

 Møde med Danny:

1. Fliser rundt om bom i Grønnegade

2. Ønske om at jævne stien fra cykelsti øverst i Grønnegade til indgang til

     Langelandsblokken på havesiden

3. Ønske om at ændre køkkenet i beboerhuset stuen, så det bliver mere

        brugervenlig.Hvor langt er vi? (tror vi dropper da da opvaskeren virker)

4. Genbrug/byttecentralen trænger til et løft. Og ønske om at lukke af ind til 

        byttecentralen, så vi undgår overnattede gæster.

5. Status på den udvendige belysning i Klostervangen.

6. Storskraldsområde i Llg.

7. Cykelskur ved spritruten

8. Forskønnelse af gavlområde ved Gg-blokken: økonomi til afd.møde.

9. Vild natur med vilje. Meget begrænset tilslutning til beboerhaver, derfor 

    kunne vild natur med vilje være en mulighed? Kan gartner Vivian inddrages?

10. Hæk ved Langelandsgade. Er der indhentet tilbud?

11. Hækken ved nedkørsel til Llg´s parkeringsplads. Er beboerne orienteret

    om at klippe deres hæk?

12 Lys ved den lille trappe fra nedkørsel i Llg til p-plads

13. Udjævning af stien fra cykelsti til spritruten

14. Huller i asfalt rundt omkring Klostervangens tilkørsler og p-pladser

        Mangler udfyldning af et hul ved port 1 i glashuset

15. indkøb af papir 90gram og toner til begge printere.

16. indkøb af kalender og opsætning af denne til beboerhuset. 

 Aktioner: Hvem, hvornår

 

1. Godkendelse af referat fra møde 2024-01-30

 

2. Formanden orienterer:

 

 

    a. Ekstra ordinært afdelingsmøde den 12/3-2024 kl 17.00 i Beboerhuset.

        Har vi styr på mødet: Indkaldelse ( E-boks + husstandsomdeling),

         kontrol ved begge indgange? dirigent?, stemmesedler? Projektor? 

        stoleopstilling? mikrofon? sodavand/vand til mødet?

        Hvem stiller stolene frem og hvem rydder op? 

 

    b. Status på prøvetagning af vinduer. Vinduerne trænger til at blive vasket

        Kan vi bestille 1. af 3 vinduesvask i 2024 nu? v Lene og Per

 

    c. Pensionistklubben ønsker ikke mere stå for voksen-udflugten for beboerne 

        i Klostervangen. Hvem vil tage over?

 

    d. nedsættelse af 2 udvalg 1 til beboerhus og et til aktivitter.

 

    e. nyt cykel skur. hvad tænker folk af udsende?

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Rengøring og de grønne områder v Karen og Bentha

 

    b. Økonomi v./ Per

    - omkring revisor rolle af Anita og Irene på konto 119 ...: da alle kvitteringer kommer over i AAB findes det ikke nødvendig at have disse roller. men skal vi til bebeormødet fremlæg en fylds gørende udskift omkring kontoerne og hvad de bliver brugt til.

    - indkøb af dymo ca. 1000kr

    - mail omkring fælles spise gruppen og mobilepay ordningen.

    - til fremtids budget: vil det være en ide at der sættes 20000kr til fitness og 40000kr til beboerhuset, så der er penge til at renovere og indkøb af ny dele til disse lokaler?

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per

find dato med Lene og Per for at lave husregler og klargøre 1 salen til udlejning.

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 
    a. flytning af dags ordner og referater til AABs hjemme side. kæmpe opgave men det kan lykkes.

 

    b. YYY

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Fra AAB

 

    b. Øvrige

 

6. Kontortid, mandag 2024-03-04 kl. 18.30 - 19.30, varetages af

    bestyrelsesmedlemmerne:

   

 

7. Eventuelt.

 

    a. ...

 

    b. ...

 


 
Referatet udfærdiges af Lene   [ INDSÆT SKABELONEN
"SIDST REDIGERET..." ]