Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2024-01-29 | |
Dagsorden Gæster: Danny og suppleanterne Steen Afbud: Conny, Jacob, Danny Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Bestyrelseslokalet, Beboerhuset, Langelandsgade 52A Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Alle |
||
Punkter til Danny: Disse 10 pkt sendes til Danny, og han svarer pr mail Status på: 1. Fliser rundt om bom ved stien fra Gg til Falstersgade 2. Cykelskur ved spritruten 3. Optegning til storskrald i Llg 4. Område ved Grønnegadeblokkens gavl 5. Buske ved stien fra Llg-blokken ned til legepladsen 6. Ændring af køkkenborde og ny opvasker i beboerhuset stueetagen. 7. Genbrugsplads/ byttecentral 8. udendøres belysning rundt omkring i klostervangen status. 9. indkøb af bord og stole til beboerhuset. 10. godkendelse af forslag omkring opsætning af fiber net i alle lejemål som åbner døren. husk at håndværkerne skal respektere beboerne og deres lejemål, deriblandt slut rengøring. |
Aktioner: Hvem, hvornår?
|
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2023-12-04 - under punktet omkring waooo står der at det er faldet til jorden, dette er ikke sandt det bliver bare brugt en anden løsning med at brug ledningen i opgangene. |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Evaluering af dialog mødet den 8/1-24 - en lille snak omkring opfølgningen om Johan. |
|
|
b. Fasterlavn den 11/2-2024. Hvad mangler vi? |
|
|
c. Extra ordinært afdelings møde. Ændret til den 12/3-2024. Stemmesedler, taxaboner, dirigentmappe |
|
|
d. forslag om skiltning på el-lade pladserne. skal vi stille til forslag at alle skal inddrages til el bil på næste beboermøde - skal der arbejdes videre med forslaget om el lade stander i glas huset? |
|
|
e. facade vinduer status. |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha |
|
|
b. Økonomi v./ Per - skrivelse omkring brugen af konto 119 af bestyrelserne. Der kommer en anbefaling på at man max bruger 3500kr pr bestyrelse medlem. - der er ikke fundet noget mistænksomt i vores regnskab. . under dette skal vi have lavet punkter med penge på til beboerhus og fitness rummet, så der er penge til dette. - indkøb af lyd anlæg til billard. - indkøb af tv til beboerhuset. - skal vi bytte projekteren ud i bestyrelse lokalet til en stor fladskærm? |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - AAB står nu for booking af festsal. stuen. Booking af 1.sal skal også overgå til AAB - Optælling af bestik og service: ok. Mål: - Status: Tina fortsætter med rengøringen. Er Tina er gået op i tid til 8 timer/uge? - En stor kalender, der viser de daglige aktiviteter. Hvem laver den? - Ordensregler for brug af beboerhuset. hvem laver?
|
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. skal vi høre Kenneth om det kan lad sig gør, om at smide alle vores dagsordner og referater over på AAB´s hjemme side? |
|
|
b. |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Mail fra Allan Overgaard omkring udlejning af vuggestuen og parkringens pladser. |
|
|
b.
|
|
|
6. Kontortid, mandag d. 5/2 2024 kl. 18.30 - 19.30 i beboerhuset varetages af bestyrelsesmedlemmerne:
|
|
|
7. Eventuelt. |
|
|
a. ... |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |