Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2022-09-26 | |
Dagsorden Gæster: Afbud fra Irene. Tid: ca. 18.30 - ca. 22.00 Sted: Bestyrelseslokalet i beboerhuset Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
|
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2022-08-29 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Nyt om helheds planen. |
|
|
b. opsætning af Lade stander. |
|
|
c. Opsætning af hjertestartere. |
|
|
d. indkaldelse til markvandring. |
|
|
e. svar til organisations bestyrelsen fra Per og Anne Mette. f. Brev fra beboer angående prisen på tørretromler. |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Grønne områder og rengøring v./ Bentha - Beboerhaver ved fodboldbanen - Referat fra billardrummet |
|
|
b. Økonomi v./ Per |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. opsætning af ny hjemmeside, skal i gang sættes. Per snakker med Anders. |
|
|
b. YYY |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB |
|
|
b. Ansøgning om lamper og 2 køleskabe til billardrummet v/ Alex
c. Ansøgning fra gruppen Fællesspisning til tekstilduge, pris 3500kr. Basisfødevarer: 2000kr = 5500kr Betaling: Voksne: 40kr, Børn mellem 8-14: 20kr og børn under 7 år: 0kr v/ Irene d. Ansøgning om at udsende beboerbladet 1 gang/mdr. Inga kommer med et prisoverslag v/ Lene e. Kontormøbler fra projektrummene v lene (Svar til MS i aften)
|
|
|
6. Kontortid, mandag 2022-10-03 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne i beboerlokalet.
|
|
|
7. Eventuelt. |
|
|
a. ... |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |