Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2021-04-26 | ||
Dagsorden Gæster: Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
|||
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|||
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-03-29 |
|
||
2. Formanden orienterer: velkommen til Karen. |
|
||
a. Gennemgang af regnskab (omdelt i papirudgave d 18/4-21) v Per b. er der nyt vedr. helheds planen? alle mand. - arbejde i weekenderne og helligdagene ved Per - Husleje for servicemedarbejderes brug af beboerhuset og leje for p-pladser v. Alex - nye brikker til alle mand. - formands møde digitalt omkring mail internt per fortæller. - vaske maskiner og sæbedosering ved Per - grønne område legeplads ved Per - maling hen over vinduerne i kælderen. - råderets sager skal de genoptages for beboerne i Grønnegade blokken? - forslag til rep mødet om det lovligt at kun lave aftaler med 2 køkken firmaer? |
|||
b. Afdelingsmøde den 15/6-21 - Hotel Scandic er bestilt til den 15/6-21; Godkendelse af tilbuddet - Forslag til valg af dirigent - Hvem skal inviteres med af AAB folk og funktionærer Jan b, Danny og Helle - Indkomne forslag til afdelingsmødet: a. Forslag indkøb af facade maling til altanerne over vedligeholdelseskontoen - mail fra JB d 15/4-21 b. Ændring af ordensreglementet ang. støjgener - mail fra Julie Søndergård d 21/4-21 |
|
||
c. Beskyldninger mod AAB og svar fra Dan Christensen - mail d 14/4-21 v Per |
|
||
d. Status på el-ladestandere v Alex/Per - mail fra Hans Nygård den 21/4-21 |
|
||
e. Skal vi indkøbe opslagstavler til opgangene? f. |
|||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|||
a. Beboerhus og udvendigearealer: Udv. v./ Bentha - Opfølgning og status på beboerhuset - Bentha - Tilbud på lamper til beboerhuset - mail fra DB d 14/4-21 v Per - Tilbud på gardiner til beboerhuset v Lene. Aftale med Discount Gardiner den 10/5-2021 kl 10 |
|||
b. Økonomi v./ Per |
|||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per - Minus nyt rt coronarestriktioner |
|||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
|||
a. Status på den nye hjemmeside https://2020.klostervangen.dk v Per | |||
b. | |||
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|||
a. Fra AAB - Hovedrengøring af grønnegade 105-123 (mail fra JB d 26/4-21) v Lene |
|||
b. Øvrige - Ophængning af hylder i cykelrum v bentha - |
|||
6. Kontortid, mandag 2021-03-05 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet |
|||
7. Eventuelt | |||
- skal vi ud at spise og invitere irene med? | |||
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 25. april 2021, kl. 20:26
af Anders T. Nielsen |