Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2021-03-29 | |
Dagsorden Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
||
A. Afdelingsmøde. Dato 15/6-2021 v Per - Hvem bestiller lokale, Scandic i Østergade? og kaffe plus brød? - Per melder bestyrelsesmedlemmerne til afdelingsmødet - Transport: Taxabonner? eller andet? - Stemmesedler? - Beboerliste? |
||
B. Ophængning af gardiner/persienner ved nye altanlukninger v Per Discount Gardiner kan lave ophæng i altanloftet til både rullegardiner og persienner - lene |
||
C. Svar fra jurist angående huslejereduktion til skadesramte beboere v Per |
||
D. Svar fra beboerkoordinatorerne ang takt og tone overfor Klostervangens beboere v Per |
||
E. Svar fra Morten Strunge ang de mange vandskader og hvordan disse undgåes i fremtiden v Per |
||
F. Portene i Glashuset: Status v Per
G. Status på legepladsen plus sikkerheden ved boldbanen- vildt flyvende bolde v Per/Bentha
H. Ændring af storskraldrummet i Gg ved at fjerne taget samt et ønske om at lave et stor skralde rum oppe ved p pladsen foran LL gade blokken. Dette vil gør tømning af rummet lettere og derved brug af færre arbejdstimer v Bentha/Per
|
Afventer svar om portåbning og overvågning ved glashuset fra Hans Nygård |
|
A. Miljø & energi Udv. v./ Bentha - Opfølgning og status på beboerhuset - Bentha/Irene - Køb af møbler versus opsætning af ens spotlights i loftet v Bentha |
||
- Forklaring på, at udgiften til Fasterlavnsboller og godteposer løb op i ca 4.000kr, når der kun var ganske få tilmeldte v Bentha/Lene - Påskeæg til beboerne? Har Per og Alex gang i noget? og hvorfor er bestyrelsen ikke indblandet - Bestyrelsen skal indblandes , når det drejer sig om økonomi v Bentha/Lene |
||
C. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per: Ingen udlejning rt coronarestrktionerne |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
A. Status på den nye hjemmeside http://2020klostervangen.dk | ||
B. | ||
A. Fra AAB - Der mangler p-pladser trods projektet har lavet en midlertidig p-plads på fodboldbanen. Kan vi gøre noget? v Lene |
||
B. rengøringen af opgangene, der mangler stadig sedler om hvornår de kommer og hvad der udføres C. indkøb af nye tavler til opgangen så det ser lidt pænt ud . Indkomne skrivelser og forslag fra øvrige: A. Ansøgning om 1000 kr til E og M gruppen til beplantning, såning og indkøb til højbede ( Mail fra Thomas Kjærgaard den 28/3-21)
B. Brev fra Irene D ang. indgangspartier, rengøring, maling af radiatorerne. at være opgangsfrivillig, gårdmændenes arbejdsopgaver
|
||
|
- 5/4-21: LUKKET PGA PÅSKE
|
|
7. Eventuelt | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Referatet udfærdiges af Lene | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |