Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2021-02-22 | |
Dagsorden Afbud: Irene Tid: ca. 19.00- ca. 21.30 Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen Fællesspisning fra kl. 1800. Ingen spisning rt coronaMen kaffe må gerne medbringes til eget brug Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen: Ingen rt coronarestriktioner |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2021-01-25 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a: Afdelingsmøde: dato? b. Skal vi opfordrer beboerne til at søge individuel reduktion af husleje rt renovering, vandskader og gener c: Digital parkering. status v Per
Helhedsplanen. a. Hvordan går det? Steen og alle b. Vådrumsmaling i badeværelset? Per har spurgt MW c. Forklaring på vandskaderne? Per har spurgt MW |
-
- - - |
|
d: Ll: Nøgle/kode i elevatorerne for at komme i kælderen? (Mail fra 17/2-21 MW) Sikkerhed for beboerne, at |
|
|
e: Vandskader. Mail fra den 17/2-21. Hvad foregår der?/ Lene |
|
|
f. Status på el-lade standere v Alex/Per |
|
|
g: Lysgener fra trapper ved beboerhus- klage fra beboer i Ll |
|
|
h: Stofas tilbud: Enten Coax kabelnet i kælderen til ca 850.000 kr eller fibernet fra Norlys, hvor beboerne betaler leje direkte til selvvalgt udbyder. |
|
|
i: Portene i glashuset er ofte i stykker. Per har spurgt Hans Nygård
j: Bliver der saltet på brandaltanerne? Per har spurgt Søren k. corax kabler på taget? hvorfor benægter projekt gruppen alle skader og lyver overfor beboerne?
3 Opfølgning fra bestyrelsesmedlemmer: a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha - Opfølgning og status på beboerhuset - hvad mangler før beboerhuset kan bruges igen: Bentha/Per - Indkøb af klapstole og klapborde til udlån til beboerne - Status: Bentha - Rengøring i opgangene i Gg v Bentha/Irene |
-
- - - |
|
b. Økonomi v./ Per - Omkostning rt fastelavn - Lamper i beboerhuset/ Per - Nye møbler til beboerhuset/ Bentha |
- - - |
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
Ingen udlejning rt coronarestriktionerne |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Status på den nye hjemmeside (https://2020.klostervangen.dk) v./ Per |
Afventer corona-restriktionerne lempes |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB - Svar på projektets forslag og AABs svar om at opsige eksterne lejere i glashuset som løsning på Klostervangens P-problemer/ Per - Der mangler P-pladser i LL v Per - Hvad sker der med elevatoren i Gg 121? / ved vi noget? Lene |
- - |
|
b. Øvrige - Elevatorstop i Gg 111 og kommunikation (mail fra den10/02-21- Inga Hansen)/ Lene |
|
|
6. Kontortid, mandag 2020-10-26, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet |
||
7. Eventuelt |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 21. februar 2021, kl. 19:23
af Anders T. Nielsen |