Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2020-02-24 | |
Dagsorden Afbud: Anders Gæster: Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2019-01-27 |
Godkendt uden yderligere kommentarer |
|
2. Næstformanden orienterer: |
|
|
a. Advokat. Hvordan står sagen? |
Advokaten er endnu ikke færdig med det af bestyrelsens bestilte notat. |
|
b. Afd. mødet 14.5.: Korttidsleje af kælderrum |
b) Vi ønsker at få økonomi Helle Nielsen og fra servicecenteret Rasmus Hansen og Danny Madsen plus én fra projektledelsen med til afdelingsmødet. - Sted: Firmasport er bestilt. Der serveres kaffe/te, kage og frugt. Per bestiller 2 busser fra Todbjerg til henholdsvis Ll og Gg med afgang kl 18.30. - Forslag til afd. mødet: 1. Forslag om mulighed for korttidsleje (1 uge) af kælderrum til opbevaring af møbler ved fex afslibning af gulve 2. Forslag om anlæggelse af sandkasse og petanquebane på legepladsen
|
|
c. Har vi kommentarer til det udsendte regnskab |
c) Efter hackerangrebet på Citrix, er der nye koder og adgangsforhold til AABs regnskab. Per gennemgik regnskabet. Réné ønsker et mere udspecificeret regnskab end det nuværende - Lene deltager i budgetmødet den 25/2 |
|
d. Møde m. Morten Strunge og Carina. |
d) Mødet ang. status på helhedsplanen bliver den 5/3-2020 kl 17. Thomas udarbejder en dagsorden |
|
e. Møde m. Rasmus ang. DV skema og cykelskur: |
e) Thomas kontakter Rasmus ang. mødet, der kan blive den 30/3, hvis der er kommet tal på DV-skemaet - Driftcenteret og projektgruppen må finde ud af, hvornår cykelskuret kan sættes op. |
|
f. Afskrivningstid på it-udstyr. | f) Ifølge AAB er en computer afskrevet på 2 år | |
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha: |
a) Thomas vil som formand for Energi og miljøgruppen indkalde til beboermøde i april måned omhandlende det grønne områder. Da der er focus på et giftfrit AAB, skal gruppen have et arbejdsrum i det nye beboerhus. - Der er bred enighed om, at beboerhuset skal bruges så meget som muligt af andre interessegrupper! Der skal "mere liv i beboerhuset"!! |
|
b. Økonomi v./ Per. |
b) Der er brugt 4575,75kr på fasterlavns arrangementet den 23/2-2020. Godkendt. | |
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per. |
c) Ok |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
Intet nyt |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB: |
a) fra AAB |
|
b. Øvrige. - Bestyrelsens kontortid 1 gang månedlig. |
- Orienteret - Tages op efter afdelingsmødet |
|
6. Indkomne klager. |
Ingen til behandling |
|
7. Kontortid, mandag 20-03-05, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet |
Bentha og Per |
|
8. Eventuelt. |
Intet |
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 22. marts 2020, kl. 21:39
af Anders T. Nielsen |