Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2019-11-25 | |
Dagsorden Lene kommer måske lidt senere pga børnepasning, Gæster: Mødet er fra 17.00-18-00. Tid: 17.00 - ca. 21.45 Sted: Billardlokalet i kælderen i Langelandsgade Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
||
0. Møde med projektleder Carina og Morten om status på A25 Helhedsplan. Erstatningskrav bør omfatte skader på bygning, (herunder skimmelsvamp) og materialer, tapetsering og maling c. Der ønskes svar på hvorfor vi som beboervalgte repræsentanter ikke orienteres når der sker ting som fx. vandskader d. Hvordan sandsynliggøres det, at der ikke fortsat bliver problemer med at huller i etageadskillelser, f. Der ønskes en redegørelse for hvorfor beboerne i de to første opgange ikke bliver genhuset nu. g. Hvordan kopmpenseres de beboere, der har lidt materiel-, psykisk eller legemsskade pga. helhedsplanen? INDENDØRES BEBOERHUS LEGEPLADS CYKELSTIEN |
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2019-10-30 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Evaluering af møde med Carina. |
|
|
b. Evaluering af repræsentantskabsmødet. |
|
|
c. Nyt parkeringsselskab? |
|
|
d. Udlevering af P-kort: Hvor, hvornår og hvordan? |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha |
|
|
b. Økonomi v./ Per. |
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Indkøb af skimmesvamp test til uddeling til beboere /René |
||
e. afholdelse af indledende møde med advokat for at afklare hvilke muligheder vi har. /René |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
|
|
a. AAB opfordrer til, at vi finder dato for ord. afd. møde inden nytår. |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB - Trappevask, tilbud fra Ole Fisker. |
|
|
b. Referat af møde med Rasmus (mail af 31.oktober 2019) - Skal godkendes af formand. |
|
|
c. Mail fra Merete af onsdag 20-11-2019 @ 09:17 vedr. strygebræt/-jern i vaskehuse. |
||
6. Indkomne klager. |
|
|
a. Ingen indkomne klager til behandling. |
|
|
7. Kontortid, mandag 2019-12-02, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne, Billardrummet Bentha, Steen, |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Julefrokost. info og det praktiske. |
|
|
b. Julegaver. |
||
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 24. november 2019, kl. 23:49
af Anders T. Nielsen |