Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2019-06-24 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2019-05-27 |
Referat godkendt med få justeringer. |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Opfølgning fra afd. mødet med Morten Strunge om vores forslag. |
Bestyrelsen vil have møde m. Morten Strunge for at få priser og betingelser for vores forslag, som vi fremsatte på afd. mødet vedr. helhedsplanen. Formanden aftaler møde med Morten Strunge og bestyrelsen. |
|
b. Boldbanen. (Mail fra Thomas Kruse videresendt af Anders 11/6-2019) |
Se under pkt. 3 e. |
|
c. Evaluering af Rep-mødet 2019-06-20 |
Stort set et ok møde med bemærkninger om et par uheldige episoder. |
|
d. Opfølgning fra afd. mødet: Affaldsø og cykelskur |
Adgangsforhold til affaldsø er klaret. |
|
e. Status på strygeruller. (Per) |
To strygeruller koster kr. 54.000 kr. plus opkobling til booking og opmagasinering / bortskaffelse af de gamle. 71.000 kr. Nyindretning af rummene ca. kr. 53.000. Det er en hård pris. Per forhandler med Danny om andre betingelser for bortskaffelse. |
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha. |
Foldere om byens "stille steder" er uddelt til alle beboere. |
|
b. Økonomi v./ Per |
Økonomien er sund. |
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
Gæsteværelser lejes ud jævnligt. |
|
d. Nyt rengøringsfirma? (Bentha) |
Ole har kontaktet rengørings firmaet, som skal udføre hovedrengøring. |
|
e. Emner til behandling (René) |
1. Rene undersøger betingelser, muligheder og betaling for indmeldelse i LLO. 2. Har vi ledige kælderrum nogle steder? Hvor mange rum vil der være behov for? Mange ubekendte faktorer. Skal vi bede AAB reservere ledige garagerum? Skal vi opsætte containere til kælderrumsting sat ind på paller med nøgle hos viceværten? 3. Vi skal fastholde, at vi skal have 10-15 pladser til beboernes biler foran Grønnegade blokken. Håndværkerne må ikke holde på vores pladser. Rene sender vores krav på mail til bolig@aabnet.dk 4. Der er sendt to pristilbud fra AAB til kommunen ang. etablering af p-pladser v. indkørslen til p-kælderen i Samsøgade. 5. BKS fodbold bruger vores bane fast. Deres formand vil henvende sig til Rene. Ud fra det vil vi på et senere (næste møde?) stille vores betingelser op for brug af banen. 6. Skal vi købe et telt: Flertallet er imod. 7. Thomas kontakter Ole F. for manuel lugning. Prioritering i forhold til helhedsplanen. Flisebelægninger, asfaltområder contra .bede og lidt mere "ufarlige" områder. Familiedag med håndboldkamp, crocket - og andre spil , kaffe kage, øl, sodavand. starte grillen. Vi stemmer for. |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Intet |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB. |
Vi har ikke noget at bidrage med til emnet. |
|
b. Øvrige |
|
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage / erstatning: Falduheld på plantekasse. |
Behandles i AAB pt. |
|
7. Kontortid, mandag 2019-08-05, kl. 18.30 - 19.30 i Billardrummet, |
Bentha og Lene. |
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Brunch med beboergruppen sø. 30/6-2019. kl. 10.00 |
|
|
Referatet udfærdiges af Thomas. |
Sidst opdateret 23. juni 2019, kl. 22:31
af Anders T. Nielsen |