Signup for klostervangen.dk Newsletter here...Print?Tell a friend about this page...

Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. 2019-06-24

Dagsorden

Deltagere
:
Anders, Bentha, Lene, Per, René, Steen, Thomas

Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45

Sted: Billardlokalet Langelandsgade kælderen

Fællesspisning fra kl. 1800.
Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen 
 

 

 Aktioner: Hvem, hvornår?

1. Godkendelse af referat fra møde 2019-05-27

 

2. Formanden orienterer:

 

    a. Opfølgning fra afd. mødet med Morten Strunge om vores forslag. (Mail fra Morten 29/5-2019)

 

    b. Boldbanen. (Mail fra Thomas Kruse videresendt af Anders 11/6-2019)

 

    c. Evaluering af Rep-mødet 2019-06-20

 

    d. Opfølgning fra afd. mødet: Affaldsø og cykelskur

Adgangsforhold til affaldsø er klaret.
Ole er i gang med at lave økonomi på opsætning af cykelskur.

    e.  Status på strygeruller. (Per)

 

3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer.

 

    a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha. Foldere om byens "stille steder" er uddelt til alle beboere.

 

    b. Økonomi v./ Per

 

    c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per   

 

   d. Nyt rengøringsfirma? (Bentha)

 

   e. Emner til behandling (René)
       (1) Kollektiv indmeldelse i LLO.
             Den behandling som beboerne får af AAB i forbindelse med helhedsplanen er simpelthen ikke god nok.
             Det er alt for store indgreb i retten til egen bolig. Vi skal bruge hjælp for at kunne sikrer at beboerne
             bliver behandlet ordentligt og indenfor loven.
       (2) Erstatnings plads til dem der mister kælderrum. evt, ved Boxit
       (3) Håndværker parkering.
             Den oprindelige aftale var, at håndværkerne ikke skulle tage vores parkeringspladser men nu fylder de halvdelen af Grønnegade.
       (4) Parkeringsplads ved Samsøgade. Hvordan får vi gennemtrumfet at de altså skal laves nu?
       (5) Kommerciel brug af vores boldbane. Der er efterhånden mange klubber, der på fast basis bruger vores baner.
             Dette gør det svært for egne beboerer. Kunne vi få kræve at beboere får gratis adgang til at deltage?
       (6) Indkøb af et festtelt til udlejning.
             Da beboerhuset jo er lukket på ubestemt tid kunne vi købe et telt som kunne udlejes evt. med klap møbler også.
       (7) Konsekvensen af giftfri Klostervangen.
             Vores belægninger er flere steder ved at lide skade pga ukrudtet og vores faldunderlag på legepladsen vil ikke kunne godkendes.
             Vi fik anmærkning på seneste kontrol og det er blevet meget værre nu. Hvad gør vi?
       (8) Aktivitetsdag for beboere i Klostervangen ultimo august / primo september.

 

4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside.

 

    a. Intet

 

5. Indkomne skrivelser og forslag.

 

    a. Fra AAB.
        - Beboernyt: Tema om måltidet og fællesspisning (mail fra Lone Brock af 19.6.)
        - Tilmelding til repræsentantskabs weekend 5-6/10-2019.

 

    b. Øvrige

 

6. Indkomne klager.

 

    a. Klage / erstatning: Falduheld på plantekasse.

 

7. Kontortid, mandag 2019-08-05, kl. 18.30 - 19.30 i Billardrummet,
                       varetages af bestyrelsesmedlemmerne,  

 

8. Eventuelt.

 

    a. Brunch med beboergruppen sø. 30/6-2019. kl. 10.00

 


 
Referatet udfærdiges af Lene  
Sidst opdateret 23. juni 2019, kl. 22:31
af Anders T. Nielsen