Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2019-04-29 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Projektlejligheden Gr. 119, 8. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen, |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2019-03-25 |
Godkendt uden bemærkninger. |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag. - Besparelserne (mail fra Carina 27.3,) - Stillelejligheden (mail fra Carina 11.4.)
|
a. Bestyrelsen kan stadig ikke få svar på de konkrete økonomiske forhold i helhedsplanen. - Besparelser nævnt i Carina´s mail fra den 27/3 gennemgåes. - Carina tilbyder, at bestyrelsen kan bruge stillelejligheden i Ll til bestyrelsesmøder og beboerservice. - Bestyrelsen beslutter, at vores fremtidige aktiviteter afholdes i billard-rummet i Ll. Per/Bentha kontakter Jesper mhp. at få flyttet et skab over til billardrummet. |
|
b. Afd. mødet: 2. Gæster fra AAB administration / rådgivere + organisationsbestyrelsen. 3. Fremlæggelse af budgetforslag på afdelingsmødet. 4. To aftener med støtte til potentielle forslagsstillere - evaluering. 5. Praktik & Formøde. |
1. Bestyrelsen behandlede allerede indkomne forslag til afdelingsmødet den 14/5-2019. 2. Følgende har givet tilsagn til at deltage i afdelingsmødet: 3. Budgetspecifikationer, brutto-pv-skema og budget 2020 for a25 gennemgået. 4. To beboere benyttede sig af tilbuddet. 5. Vigtigt: Ved bestyrelsens konstitueringsmøde efter valget skal der tages stilling til julefrokost! a. Ved dårligt gående kan der udleveres taxaboner. b. Bestyrelsen mødes kl 18.00 på hotel Scandic til afstemning. c. Bentha og Lene sørger for stemmesedler. d. Per + Steen står for afkrydsning af deltagere plus udlevering af stemmesedler. e. Thomas er referent. f. Stemmeudvalget udvælges ved mødet. |
|
c. Hvad med de gamle komfurer. (mail fra Rasmus af 11.4-2019) |
Første mandag i juni måned mellem kl 18.30 og 19.30 vil det være mulighed for, at byde på de gamle komfurere |
|
d. Referat fra repr.skabs bestyrelsens arbejdsweekend. (mail fra Peter Kragballe af 29.3-2019) |
|
|
e. "100 år er ingen alder": |
Tid og sted vil blive offentliggjort senere. |
|
3. Opfølgning fra øvrige bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha |
Bentha tager kontakt til regnskabsafdelingen, for at opklare hvor pengene (ca. kr. 220.000) |
|
b. Økonomi v./ Per. |
Udleveret budgetforslag gennemgået og accepteret af bestyrelsen. Bestyrelsen kan ikke se,hvor kr. 1 mio er sparet på pv. |
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per d. Trappeopgange |
c. Udlejningen af beboerhuset er stoppet indtil videre pga renoveringen. d. Rengøringsstandarden af trappeopgangene er dårlig. |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
|
|
a. "Ny" klostervangen.dk hjemmeside? b. Nyhedsbrev fra projektgruppen, APR 2019 |
Behovet for en ny hjemmeside er der, med der er pt ingen resurser. Bestyrelsen bakker op om, at Nyhedsbrevet fra projektgruppen er helhedsplanens talerør, |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB: |
|
|
b. Øvrige - Main fra Jan Bruun Hansen vedr. trædrejebænk |
Orientering. |
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr.: Påmindelse til beboer om støj.(fra 27.3-2019) |
Orientering |
|
7. Kontortid, mandag 2019-05-06, kl. 18.30 - 19.30, Mad til næste møde 24/6-2019 |
Afholdes i projektlejligheden med farvel og tak for husning af bestyrelsen. Thomas |
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Bestyrelsens fremtidige møder. |
Næste bestyrelsesmøde mandag den 27/5-2019 kl 18.00 afholdes ikke i billardrummet i Ll |
|
b. Billetsalg til Djurs |
Per sælger billetter til Udflugten til |
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 26. maj 2019, kl. 20:53
af Anders T. Nielsen |