Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2018-10-29 | |
Dagsorden Gæster: Kim fra ParkZone, Anders Æ. fra AAB. Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Thomas |
||
BEMÆRK: |
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2018-09-24 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Digital parkering v./ Kim og Anders Æ.: |
|
|
b. Vaskeriudvalg. |
|
|
c. Er økonomi for ny snerydningsordning forstået og accepteret af afdelingsbestyrelsen? |
FMD har pr. mail forespurgt AAB om detaljeret økonomiberegning samt AAB medarbejdere holdning til udlicitering af snerydning. |
|
d. Møde m. Ø-gade kvarteret om boldbane og området deromkring. |
Per har tilsendt Thomas Kruse (ø-gade repræsentant) aftale om vedligeholdelse af boldbanerne. Areal mod Falstersgade uafklaret. |
|
e. Byggesag. |
Orientering fra AG Kommunikation: Der er ikke meldt nyt ud på drift af projektsiden siden sidste møde. |
|
f. AAB Driftschef, Chano Sauer, fratrådt pr. 1/10-2018 |
||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha:
|
Materiale til beboerne om gode, "stillesteder" er lavet. M & E udv. har sendt ønsker om fremtidig genbrugsgård til Carina. |
|
b. Økonomi v./ Per. |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Status på svar på afdelingsmødets klage v./ René. |
Jf. bestyrelsens beslutning på bestyrelsesmødet 27/8-2018. |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra Anders til Alex om ændring i renoveringsplan, |
|
|
b. Kopi af frivillighedstest (repræsentantskabs weekend) |
Læs mail fra LDA af 23/10-2018 @ 09.01 |
|
c. En beboer ønsker at købe sit komfur v. snarlig fraflytning. |
Bestyrelsens stillingtagen påkrævet. |
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr. 01-25-0151-008 af 28/9-2018. Fraflyttersyn. b. Klage nr. ---- af 1/10-2018. Om nabochikabe. Stillingtagen c. Klage nr. 25-0151-010 af 2/10-2018. Indflytterproblemer (kompensation til lejer?) + svar af 15/10-2018. d. Klage nr. 01-25-0194-018 af 9/10-2018. i beboerklagenævnet. (gulv) e. Klage nr. 01-25-0319-010 af 12/10-2018. Fraflytningskrav. f. Klage nr. 01-25-0203-006 af 25/10-2018. Fraflyttersyn. g. Spørgsmål til AAB vedr. pkt. b, nabochikane af 25/10-2018. |
Orientering.
Orientering. Orientering. Orientering. Orientering. |
|
. |
|
|
7. Kontortid, mandag 2018-11-5. kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne: Hvem sørger for mad: |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Julefrokost fredag 14/12-2018. |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 28. oktober 2018, kl. 15:15
af Anders T. Nielsen |