Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25,Klostervangen. | 2018-08-27 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Lene & Bentha |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2018-06-25 |
Godkendt uden bemærkninger. |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag:
b. Nyt fra arbejdsgruppen. |
Vedrørende beboerudvalgsmøder: Forslag sendes til beboerformanden, Bentha, senest 8 dage før et beboerudvalgsmøde. Bentha videresender forslagene til projektledelsen, der indkalder arbejdsgruppen senest 7 dage før mødet.
Formand for beboerudvalget v Bentha: Intet at bemærke Opgange v./ Lene og Per: Intet at bemærke Cykelsti v./ Bentha: Intet at bemærke Lejligheder: AAB har travlt med genhusningen Beboerhus v./ Per: Kommunen har indkaldt til nabohøring ang. gener fra beboerhusets renovering. Det ville være rart, om vi i bestyrelsen også var orienteret! Tag og solceller: Intet at bemærke Kommunikation v Anders: Bestyrelsen har et ønske om en digital hjemmeside vedr. helhedsplanen. Arbejdsgruppen har lavet et forslag, som AAB vil se på. |
|
b. Gæsteparkeringskort. |
Der er enighed i bestyrelsen om, at vi beholder servicen med uddeling af gæste p-kort. |
|
c. Repræsentantskabsweekend 6 - 7 OKT 2018 - husk tilmelding! |
Orientering Lene skal på 1. kursus for nye bestyrelsesmedlemmer den 28/8-2018 |
|
d. Svar på klage fra A25 Afdelingsmøde til AAB vedr. helhedsplanen (vedhæftet mødeindkaldelsen) |
Der er enighed, om at "klage og svar" trykkes og omdeles til alle beboere i Klostervangen. |
|
e. Mail af 14/8 og 13/7 fra Michael. S. om app, "SharePeep", til beboerne ang. dele- / bytteøkonomi. |
Bestyrelsen er ikke interesseret. |
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha: |
Der er planlagt "rengøring af de grønne arealer i Klostervangen" til d. 2/9 og d. 23/9-2018 kl 10-11 |
|
b. Økonomi v./ Per |
Økonomien er sund. |
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
Ny liste om beboeraktiviteter i Klostervangen er under udarbejdelse. Listerne sættes på opslagstavlerne i alle opgange |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
Indkøb af 4 stk. pc til bestyrelsesarbejde (Lene, Per, Réne og Thomas) | |
|
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Åbning af tunnelen: Skal vi rykke for at få den åbnet nu? |
Der arbejdes på en løsning v Bentha |
|
b. Mail vedr. servicekat |
Debatteret. Formanden svarer beboer. | |
c. Klage vedr. ophæng af anonym rotteplakat. |
Det er kun autoriserede personer fra projektgruppen, funktionærer og bestyrelsen, der må sætte opslag op i opgangenes dertil indrettede glasskabe. |
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr. 25-0117-008 vedr. syn. af 26/6. Orientering. |
|
|
b. Klage nr.01-25-071-010 af 3/7. Truende adfærd. Orientering. |
||
c. Klage nr. 01-25-0142-008, af 31/7. Ophævelse / Opsigelse. Orientering. |
||
d. klage nr. 01-25-0183-008 af 9/8. Chikane. Stillingtagen. |
Der er enighed blandt de fremmødte i bestyrelsen om, at vi ikke blander os i klagesager naboer imellem. | |
e. Klage, mail fra kundeservice af 9/8. Urin / uhumsk tilstand. Orientering. |
||
f. Klage nr. 01-25-0194-018 af 14/8. Klage over syn. Orientering. |
|
|
7. Kontortid, mandag 2018-09-03, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne: Mad til næste bestyrelsesmøde: Anders (Muligvis Steen) |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Julefrokost |
Julefrokost afholdes den 14/12-2018 Tænk over hvor?! |
|
Referatet udfærdiges af Lene |
Sidst opdateret 26. august 2018, kl. 22:24
af Anders T. Nielsen |