Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2018-06-13 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.00- ca. 21.45 Sted: Hos Anders. |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra afdelingsmødet 2018-05-30. Herunder klargjorde vi, hvad vi skal følge op på efter forslag vedtaget på afdelingsmødet: - Klage over helhedsplan håndteringen, besluttet af afdelingsmødet sendes gennem Anders til AAB og projektafdelingen. - Skraldespande opsættes foran Grønnegadeblokken. - Garderoberummenes genetablering i f.m. helhedsplanen. - Finde en person til rengøring af vaskehusene. - Finde finansierings model for årlig hovedrengøring af vaskehusene. |
Anders videresender referat til Lisbeth i AAB.
Anders.
Bestyrelsen kontakter projektafdelingen efter sommerferien. Bentha / bestyrelsen. Bestyrelsen i efteråret. |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
Anders gav et resumè af de seneste års måde at udføre bestyrelses- og formands jobbet. Hvert bestyrelsesmedlem fortalte, hvad man særlig har lyst til i arbejdet: Bentha: miljø og trivsel Lene: trivsel, sekretærjobbet, legeplads, Energi & miljø. Steen: fitness. Thomas: næstformand, sekretær, energi & miljø. Per: økonomi, beboerhusudlejning. Anders: trivsel, teknik, politik, overordnede retningslinjer. René: juridisk kontakt som havende opgaver. Herefter konstituerede vi os sådan: Formand: Anders Næstformand: Thomas. Kasserer, økonomi- og finansminister: Per. Sekretær: Lene / Thomas. Justitsminister: Renè, aktivitetsudvalg. Energi- & miljøminister: Thomas. Aktivitetsudvalg: Renè (FMD), Bentha, Steen. |
||
Referatet udfærdiget af Thomas. |
Sidst opdateret 17. juni 2018, kl. 20:37 af Anders T. Nielsen |