Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2018-04-30 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning: Thomas |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2018-03-26 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag. |
|
|
b. Afdelingsmødet. - På indkaldelse til Afdelingsmødet fremgår, at beboere selv kan indsende forslag 2 uger før mødet. |
|
|
c. Hvordan sælger vi de gamle komfurer? |
|
|
d. Hensigtserklæring vedr. digital p-kontrol? |
|
|
e. Fællesudtalelse om omlægning og dræning af boldbanen. |
|
|
f. Mail til AAB om ændrede P-forhold v./ Lg. 50 og tørre garager i Samsøgade. |
|
|
g. Udskiftning af fem vaskemaskiner iværksat. |
||
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha: Beboerdag afholdt 15.4. 2 nye medlemmer. Oprydning afholdt 22.4. Skilt til genbrugsgården på vej. |
|
|
b. Økonomi v./ Per |
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Status fra festudvalget: |
|
|
e. Dokumentdeling ifm. granskning af byggesag v. /René f. sammen arbejde mellem aktivtet grupperne n år beboerhuset lukker i et år. |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Nyhedsbrev af 2018-04-26: "Tro med bygningens arkitektur"!!! |
|
|
b. Møde i AG "kommunikation" 2018-05-02 @ 17.30 - 19.00. |
|
|
c. Informationsdeling (helhedsplanen) med øvrige beboere. |
||
d. Mailadresser (a2508 - a2512) til beboerudvalg mhp. mødeindkald i Outlook? |
||
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB: |
|
|
b. Øvrige: |
|
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr. 01-25-0099-006 (19.4.) |
|
|
b. Klage nr. 01-25-0142-008. (18+19. 4.) |
|
|
c. Klage nr. 01-25-0027-008. (24.4.) |
||
7. Kontortid, mandag 2018-05-07, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne: Mad til næste møde: |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
Referatet udfærdiges af Thomas. |
Sidst opdateret 29. april 2018, kl. 23:59
af Anders T. Nielsen |