Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2017-08-28 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Per |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2017-06-26 |
Godkendt uden bemærkninger. |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag. |
A. Inspektør Carsten K. Chr. stopper ved AAB, hvem er vor nye inspektør? Hvad er dennes rolle? B. Cykelstien er forsinket. C. Forslag om forventningsafstemnings møde med byggemøde deltagere, lodder stemningen ved møde mandag 04.08.2017 D. Reaktions aftalen: Afd 25 fortsætter med uændret serviceniveau, altså forsætter som hidtil. |
|
b. Midlertidige affaldsøers placering aftalt med kommunen 207-08-25 af Anders, Bentha, Per, Rasmus (AAB) og René. |
|
|
c. Rettelser til ordensreglement godkendt. |
|
|
d. Kursus: "Ny i afdelingsbestyrelsen" afholdes TIR 2017-08-29, ingen deltagere fra A25. |
|
|
e. Relationsaftalen for NOV 2017 - OKT 2018. |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha |
Der følges op på sprøjtefrit Klostervangen. |
|
b. Økonomi v./ Per |
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Komfurudvalget, status v. /René |
Nyt møde berammes. Komfurudvalget arbejder videre med div. scenarier. |
|
e. Crosstrainer Motionsrummet |
Crosstrainer, Steen går videre og køber maskine efter tilbud. |
|
f. Tove Laursen og Grethe Hansen har tilbudt at arrangere en voksen udflugt. |
Bestyrelsen bakker op om dette. Bentha er kontakt person. |
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. iBinder invitation fra Jane Juhl, AAB |
Bestyrelsen er orienteret. |
|
b. Emner til september-nyhedsbrevet, byggesagen - mail fra Jane Juhl. |
Formanden kontakter AAB om udskydelse af nyhedsbrevet til efter byggemøderne d. 4.09 og 19.09 |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB |
|
|
b. Øvrige - Mail fra Bent R. Hansen om affaldssorteringssystem |
Mailen henvises til E og M udvalg. |
|
6. Indkomne klager. |
||
Ingen indkomne klager siden sidste bestyrelsesmøde |
|
|
7. Kontortid, mandag 2017-09-04 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne Forplejning til næste møde: mandag 2017-09-25: René |
René og Per |
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Relationer til hovedorganisationen |
|
|
Referatet udfærdiges af Dan |
Sidst opdateret 24. september 2017, kl. 21:35
af Anders T. Nielsen |