Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2017-08-28 | |
Dagsorden Gæster: Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anders, Bentha, Dan, Per, René, Steen, Thomas |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2017-06-26 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag. |
|
|
b. Midlertidige affaldsøers placering aftalt med kommunen 207-08-25 af Anders, Bentha, Per, Rasmus (AAB) og René. |
|
|
c. Rettelser til ordensreglement godkendt. |
|
|
d. Kursus: "Ny i afdelingsbestyrelsen" afholdes TIR 2017-08-29, ingen deltagere fra A25. |
|
|
e. Relationsaftalen for NOV 2017 - OKT 2018. |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Bentha |
|
|
b. Økonomi v./ Per - hvordan er økonomien ved vores gård folk. |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Komfurudvalget, status v. /René, Dan, Bentha og Per. e. Motion: indkøb af ny cross maskin ved Steen f. voksen udflugt. hvor hen? hvad dato? |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. iBinder invitation fra Jane Juhl, AAB |
|
|
b. Emner til september-nyhedsbrevet, byggesagen - mail fra Jane Juhl. |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB |
|
|
b. Øvrige - Mail fra Bent R. Hansen om affaldssorteringssystem |
|
|
6. Indkomne klager. |
||
Ingen indkomne klager siden sidste bestyrelsesmøde |
|
|
7. Kontortid, mandag 2017-09-04 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Relationer til hovedorganisationen |
|
|
b. ... |
|
|
Referatet udfærdiges af Dan | [ INDSÆT SKABELONEN "SIDST REDIGERET..." ] |