Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2017-03-27 | |
Dagsorden Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800. Thomas kommer efter spisning.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anders |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2016-02-27 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag, evaluering af spørgecafé og det ekstraordinære afdelingsmøde.. |
|
|
b. Afdelingsmødet: Kontaktperson (AAB næstformand) Bendt Nielsen og |
|
|
c. Korrektur på indkaldelse og tilmelding til afdelingsmødet. |
|
|
d. Bolig:net, a25fmd mail af søndag 2017-03-05 @ 13:41 |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha. Bl.a. bevilling til træbeskæring mod Samsøgade. Nye containere til papir og glas. Giftfri Klosterv. Oprydningsdag 2.4. |
|
|
b. Økonomi v./ Per |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Forslag til sted for afholdelse af det ordinære afdelingsmøde v./ René |
||
e. Forslag om ændring af navnet på Billard klubben så lokalet fremover bærer navnet " Klostervangens Pool og Billardklub." Begrundelse: da Billard rummet pt. ikke er så aktivt, har ladet mig fortælle at der er 2 - tre der spiller, vil en omdefinering af klub lokalet og et frisk pust, måske kunne puste liv i dette fantastiske lokale på ny. V. Dan |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. a24fmd, Lars, har er syg så demonstration af digital booking udskudt. |
|
|
b. Hvordan holder vi gryden i kog mht. informationer til beboerne om byggesagen? |
|
|
c. Indkaldelse til budgetmøde for 2018 tirsd. 4.4. kl. 18.00 | ||
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB - Parkeringsmail fra Anders Ærenlund af tirsdag 2017-03-21 @ 10:25 |
|
|
b. Øvrige - Alex Olsson minder bestyrelsen om indhentning af tilbud på mekaniske rottefælder mh.p fremlæggelse på næste afdelingsmøde. - Per Holst, Andelsforeningen Falstersgade 33 C-D, beskæring af træer: Mail af mandag 2017-03-20 @ 18:57 |
|
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr. 01-25-0030-006: Henstilling til beboer. |
|
|
b. Klage nr. 654123 af 2015-xx-yy |
|
|
7. Kontortid, mandag 2015-YY-ZZ, kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Status på reception?! |
|
|
Referatet udfærdiges af Dan |
Sidst opdateret 26. marts 2017, kl. 23:56
af Anders T. Nielsen |