Indkaldelse til bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2016-09-26 | |
Dagsorden Anders, Bentha, Per, Renè, Steen, Thomas Afbud: Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800..Thomas deltager ikke i spisning.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Steen, |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2016-08-29 og 2016-09-12 |
|
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag. |
|
|
b. Velostrada. |
|
|
c. Videoovervågning |
|
|
d. Intern opgavefordeling og fokusområder. |
|
|
e. Brugerbetaling ved deltagelse i beboeraktiviteter. |
|
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udvalget |
|
|
b. Økonomi v./ Per |
||
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
d. Evaluering af Djurs S. og Fanø. |
||
e. Ekstra p-pladser ved Samsøgade v./ Bentha |
||
f. Ukrudtsbekæmpelse ved Samsøgade v./ Bentha |
||
g. Aktivitetsdag i klostervangen. v/ René |
||
h. Fremtidige datoer, julefrokost og lign. |
||
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. Skal vi have booking af vaskerier på Klostervangens hjemmeside? Hvis ikke, så en justering af "vaskerier" v./ Thomas. |
|
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB - Ingen |
|
|
b. Nye skilte for handicap-pladser. - Forslag fremsendt af Per K. / ParkZone |
|
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Ukendt kat i bebyggelsen: Hvordan håndteres en sådan sag? |
|
|
7. Kontortid, mandag 2016-10-03 kl. 18.30 - 19.30, varetages af bestyrelsesmedlemmerne: Mad til næste best. møde: |
|
|
8. Eventuelt. |
|
|
Referatet udfærdiges af Thomas |
Sidst opdateret 25. september 2016, kl. 16:49
af Anders T. Nielsen |