Referat af bestyrelsesmøde, Afd. 25, Klostervangen. | 2016-11-28 | |
Dagsorden Gæster: Tid: ca. 18.45 - ca. 21.45 Sted: Bestyrelseslokalet, Langelandsgade 52, 1. sal Fællesspisning fra kl. 1800.Ansvarlig for klargøring, mad afrydning og opvask: Anders og Bentha. |
||
|
Aktioner: Hvem, hvornår? |
|
1. Godkendelse af referat fra møde 2016-10-31 |
Referat godkendt uden bemærkninger |
|
2. Formanden orienterer: |
|
|
a. Byggesag: Nyt fra kommunen vedr. VeloStrada'en: Orientering fra INSP Carsten |
Svarmail til Carsten ang. velostrada afsendt af FMD 2016-11-28 |
|
b. Byggesag: Økonomipakker |
Kort meningsudveksling om tilvalgs- og basispakke |
|
c. Repræsentantskabmødet |
Bestyrelsen udtaler at det er godt med debat under repræsentantskabs møderne. Der var livlig debat efter fremlæggelsen af om organiseringen af ejendomsfunktionærer og indkøbsaftalerne. |
|
d. Stofa: Teknikhus eller andet lokale, jf. tidligere tilsendt mail. |
Formanden retter henvendelse til Carsten om Stofa's interesse for kælderrum i LG og undersøgelse om udlejnings pris. Mail afsendt af FMD 2016-11-28 |
|
e. TDC Antenne: Udlejning af plads på taget, jf. tidligere tilsendt mail. |
Formanden Skriver til Anders Æ. med udgangspunkt i 1 årig kontrakt kr. 1.000 pr. md. med 1 md. opsigelse. Mail afsendt af FMD 2016-11-28 |
|
3. Opfølgning fra andre bestyrelsesmedlemmer. |
|
|
a. Miljø & energi Udv. v./ Thomas & Bentha |
|
|
b. Økonomi v./ Per |
|
|
c. Udlejning af beboerfaciliteter v./Per |
|
|
4. Kommunikation: Budskaber og hjemmeside. |
||
a. A24 spørger ønsker et kontaktbesøg |
Anders og Per tager kontakt til afd. 24 for udveksling af ideer. |
|
b. Nytårskort fra AAB administration og rådgivergruppen. |
AAB sørger for nytårskort, husstandsomdeles. |
|
5. Indkomne skrivelser og forslag. |
|
|
a. Fra AAB Rettelser i ordensreglement og vedligeholdelsesreglement, jf. tidligere tilsendt mail. |
Bestyrelsen vil anmode om ensretning af regler omkring råderetten ved næste kontaktmøde. |
|
b. Fyraftensmåde om kultur ved AAB hovedkontor 2016-11-29 |
Beboervalgte har tilmeldt sig. |
|
6. Indkomne klager. |
||
a. Klage nr. 01-25-0096-014, Mies mail af 2016-11-18 |
Formanden svarer Jurist. Mail afsendt af FMD 2016-11-28 |
|
b. Status på klage over husdyrehold v. /René |
René orienterer |
|
7. Kontortid, mandag 19.12.2016 kl. 18.00 - 20.00, varetages af bestyrelsesmedlemmerne Udlevering af Parkeringstilladelser og adgang til motionsrum |
Kontoret lukket i December, dog er der udlevering af Parkeringstilladelser og adgang til motionsrum. |
|
8. Eventuelt. |
|
|
a. Vaskeri: Evalueringsmøde med Anders Ærenlund Kjeldgaard. |
Udsat til mandag d. 19.12.2016 |
|
b. Status på Julefrokost v./ René |
||
Referatet udfærdiges af Dan |
Sidst opdateret 07. December 2016, kl. 22:05
af Dan S. Arendtsen |